kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TRÄSKET

Kategori: Allmänt

Ja givetvis sitter jag och är helt besatt av tradera och allt innehåll. Nu är jag inne på babyprylar, givetvis, så jag går bananza på allt där just nu :P
Jag vill nämligen inte slappna av och luta mig tillbaka i soffan och släcka lampan för jag är lite skraj för att somna och det vill jag inte. Men samtidigt får jag extremt ont i ryggen av det här burk-sittandet så kanske en liten vilostund hade varit bra?
Jag velar mellan att sova eller ej, vill ju vara pigg och fräsch imorgon så jag vet inte om jag ska sova eller hur jag ska göra?

Jag känner mig mest bara orolig, som vanligt, så jag vet inte om jag kommer att kunna slappna av sen ändå... :S
Åh, jobbigt läge.

Kommentarer

  • Jessika James säger:

    Beror ju på hur man tänker. Ifall man köper kläder och grejer för flera hundra innan barnet kommit ut å sedan ändå inte vill använda dom där unisex prylarna utan snabbt byter ut mot "rosa eller blått" så kan det ju vara mer värt de. Dock tycker jag att det är spännande att inte veta :)

    2011-07-27 | 12:48:22
    Bloggadress: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: