kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TRANSFORM BABY!

Kategori: Allmänt

Igår var ju en riktigt rutten dag för min del. Jag hade väl ungefär hela världen emot mig kändes det som, när det egentligen bara var jag som var missnöjd med livet.
Men turen hade jag med mig! Jag är ju så extremt lyckligt lottad som har världens bästa kille att dela allt med och tack vare han så gick det ändå att skratta lite sen :)

Vi tog oss nöjet att åka på bio och se Transformers. HELVETE SÅ BRA FILM!!
Jag tänkte att det skulle vara jobbigt med 2,5 timmar Transformers men ICKET! Riktigt häftigt och hur bra som helst! Mest nöjd är jag att Megan Fox inte var med, dom har ju bytt ut henne mot Jason Stathams girlfriend och hon är bra mycket hetare än Fox I tell you!

Så i natt har jag drömt om att jag haft en liten transformer baby i mig som nästan ser ut som Bumblebee, ni vet den gula bilen i transformers? Hur coolt som helst men jag förstår inte hur jag fick ut den ur magen.. :P 


Idag blir det att ta nya tag i skolväg och kämpa vidare med uppsats och labratorier samt läsa lite i min nya bok OCH baka tårta tills ikväll :D

Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: