kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TIPS

Kategori: Allmänt

Fick ett superbra tips på en underbar hemsida av Janita, och är helt såld på dess barnvagnar och mysgrejor! Jag ska visa Erik när han kommer hem så kanske jag kan övertala honom att vi satsar på en ny barnvagn därifrån. INGEN kostade över 4000 med ALLT inkluiderat plus snygg design och garanti och det är jääävligt bra tycker jag :)

Nu har jag städat hela lägenheten och ätit min dagliga sallad så nu ska jag försöka skriva en handlingslista och ta med mig den för nu ska jag ut på äventyr! Det ska spanas på lite grejor nere på stan och sen ska jag handla så vi har lite mat för nu börjar det se tomt ut, konstigt nog. Vi brukar oftast ha fyllt i kyl, frys och skafferi men inte nu.

Så, update for the day. Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: