kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TAGGA!

Kategori: Allmänt

Jag är så taggad på allt idag! Eller nu är jag det, vet ju inte hur det är om ett par timmar men jag tror det håller i sig ;)
Jag har fått en liten baby bump, det går inte att smala in sig och dölja den, TYCKER JAG! Men jag ser ju alla små pyttepytte förändringar på mig trots att ingen annan gör det..
Hur som..! Känns jävligt skoj med en liten hård kula på buken, nu väntar jag på att den ska växa och hoppas att ingenting annat gör det. Ser ju redan ut som en flodhäst så jag hoppas att jag itne går upp 30 kg min första graviditet.

I övrigt så blir det plugg, arb.f, och tårtbak samt lite småstök. Darling har ju kortdag idag så jag får rå om han lite innan gästerna kommer och trycker tårta ;) Me like!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: