kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

STEL OCH TRÖTT

Kategori: Allmänt

Ja nu är det tröttsamt för ögonen och för kroppen. Jisses så jobbigt det är att vara Madde idag. Jag vill tillbaka till sängen och sova forever. Jag känner mig duktig som inte tar sovmornar längre. Det är bra att ha lite rutiner så kan man sova på natten då man egentligen ska sova.

Igår hade jag och Vivve trevligt med melon och popcorn. Det var skönt att få sitta och bara tomsurra och fulsurra och framtidssurra med henne. Jag har ju dessutom blivit inspirerad av hennes snack om hur sjukvården är och har dessutom bestämt mig för att ta K-vitamin dosen som knorten får vid födseln, oralt samt att jag tror att jag ska skita i vaccinen som ges. Det är ju sjukt mycket skit i dom, kvicksilver till exempel! Vem vill egentligen spruta i det i sina nyfödda? INTE JAG!
Jag ska forska lite mer i det där och återkomma med mina argument om varför vaccinen ska gå bort.

Annars känner jag hunger se inni norden! Frukost here I come!

Kommentarer

  • veronica säger:

    Självklart kan du inte läsa om de negativa sidorna med vaccin på SMITTSKYDDSINSTITUTET Madde...:P

    2011-07-23 | 13:03:58

Kommentera inlägget här: