kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SOLOKVIST

Kategori: Allmänt

Ja det blir väl att köpa en cola och sitta hemma ikväll då.. Vi ska till Lycksele imorgon och kolla på bilar, det kommer nog att bli skoj. Måste köpa mängder med frukt så jag inte blir så grinig när det börjar närma sig mellis-timmarna :P
På tal om att äta så var vi på Sjöbris idag igen och käkade after work buffén och jisses va mätt jag är! Har garanterat odlat en liten knubbsäl i magen nu.!

Ja jag får se vad i hela friden man ska ta sig till... Måla naglarna? Lägga mask? Försöka fixa det fula finniga trynet man har fått? Hmm... Jag tror jag skiter i allt, lägger mig i ett kallt bad och dricker lite cola eller ´citronvatten.. Jag hade dock velat ha en sodastreamer så jag kan göra eget bubbel men jag får väl nöja mig med att det iaf är kallt och gott vatten.

Adjöken,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: