kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

R.E.S.P.E.C.T

Kategori: Allmänt

Aretha Franklin -  R.e.s.p.e.c.t
Mycket bra låt.

Det är mycket brist på respekt från alla håll och kanter idag märker jag.. Jobbigt värre. Något det är brist på från min sida är seretoni. Det är helt tomt i förrådet så nu blir det apatiskt beteende ikväll eller möjligtvis att det brister och jag börjar grina istället. Det är ju en grej som är pikad just nu. Allt gråt och skväl som kommer av dessa hormoner.
Allt blir ju så mycket mer personligt och det tär på en på ett helt annat sätt så det ända man, eller.. JAG, gör är att grina eller sura. När jag surar så blir jag mest bara tyst och går omkring och ser allmänt otrevlig ut. Jävla rolig brud gubben min har skaffat sig!!
Kanske ett magplask från soffan hade gjort mig gott? Näpp... INTE det heller..

Jag ska ta fram min dator och plugga in det sista på naturkunskapen samt börja på uppsatsen jag har där angående min laboration. Sen ska jag leta efter någon med religions boken så jag kan börja med den kursen. Sen är jag klar med alla grundämnen. Blir najs att börja med psykologi sen.

Adjöken

Kommentarer

  • Jessika James säger:

    Ja precis :D

    dessutom tycker jag man tappar halva grejen med att veta :P och tänk om det sedan skulle visa sig vara fel?! haha :) är ju som kul att dag för dag "tro" sig veta eller känna eller fråga ^^

    2011-07-28 | 12:19:35
    Bloggadress: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: