kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

REHAB

Kategori: Allmänt

Det känns som om man har varit på stadsavgiftning när man har tillbringat en hel skön dag hos mammsen.
Skönt att få andas en annan luft, man känner sig lite lättare.
Ännu lättare känns det när man har världen bästa Lina att få bröla ut med. Det behövdes verkligen från båda hållen tror jag! ;) Lovely!
Som om det inte vore nog att få spendera tid med familjen och Lina så fick jag dessutom ett paket! En sen födelsedagspresent men fin som attan!! Kanske att jag säger vad det är nån annan gång, jag vill inte att ni ska bli för avundsjuka :P

I helgen då? Ja.. förmodligen lär det väl bli som alla andra jävulskt roliga *not, helger.. Jag får väl sitta solo och invänta en fyllis eller så får jag bara va solo helt enkelt.
Det är tydligen inplanerat en fiskeresa för grabbarna grus imorgon och dom ska ju tydligen fiska hela natten och då kan man ju inte ha med sig 2 gravida damer. Då¨är det ju bättre att dom ser en film eller nått... SUCK.
Oops.. Nu blev jag lite bittermandel igen.. Jävla hormoner. Allt blir så känsligt och personligt. Det känns femhundratusen gånger värre dessutom.. SUCK.
Jag ska ta mig en nektatin och hoppas på bättre humör. Farväl

Kommentarer


Kommentera inlägget här: