kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PLASTIKKIRURGI

Kategori: Allmänt

Jag är helt såld på alla dessa häftiga metoder som jag ständigt ser på Plastikkirurgiska program på teven. Hur häftigt som helst tycker jag!
När jag har kläckt ut min lilla bulle från ugnen så ska jag slänga mig på kirurgbritsen direkt! Jag vill ha fettsugningar, bröstlyft, kemisk peeling, lite laserbehandlingar och lite sånt smått och gått. Jag har kollat på mängder av behandlingar och det känns som att det verkligen är något jag vill ha.
Man kommer ju inte vara snyggast i världen när man har en knort springande omkring i hemmet, hur mkt tid får man till träning då? Lite hjälp på traven och mängder med bantningsmedel ska jag ta till med i alla fall.
Dock tror jag inte att jag vill ha några fejk-boobies. Tycker det är skitfult för det ser oftast alltid så jävla fejk ut men det finns ett par undantag. OM mina boobies försvinner, inte för att jag ska amma, men för att jag måste banta så mycket så måste jag kanske tänka om. Vill ju se ut som en tjej igen..

Ja.. Sånt här tänker jag på dagligen. Undrar om jag kommer lägga alla mina pengar på botox i framtiden? Perhaps..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: