kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

OFF WE GO

Kategori: Allmänt

Ja imorgon kanske vi drar vår kos mot ett nytt ställe! GÖTT!!
Jag ska upp tidigt och tvätta, städa, packa och dona på innan mammsen kommer på besök och sen kanske packar med sig vårt bord som jag ska göra om senare i veckan när Erik drar på "sin" semester. Då får jag roa mig med måla bord och städa flickrum. Men det blir nog bra det också...

Är sjukt slö i övrigt. Fattar inte hur lat jag har blivit och hur dåligt vi har börjat äta! INTE BRA! Oj va mycket snarra och snask samt skruttmat vi har tryckt de senast de dagarna. Nu blir det nyheter och samla krafter inför ett projekt att måla och ta hand om naglar på tossar och händer. Ajdöken

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: