kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

NORGE

Kategori: Allmänt

Nyheterna har varit på sen klockan tidigt igår morse. Det är så sjukt  hemskt det som har hänt och vilken jävla idiot det är som har orsakat allt! Jävla nöt!! Man kan ju inte annat än att dynghata den där idioten som förstört för så många familjer i grannlandet. Tortyr livet ut är nånting han förtjänar i alla fall, jävla pucko.

Oväder från att man gå och lägger sig tills att man vaknar? Vad är det för skit? Jag vill ju ha lite mer sol så man kan vara ute, kanske spela beachvolley och gå i klänning! Icket.. Nu blir det inomhus-göra istället. Ikväll ska vi ju iofs äta fisk med Foppa och Vivve. Det blir fångsten från grabbarnas fiskeresa till Malå dom gjorde i fredags. MUMS! :) 

Va ska man annars göra? Vänta tills klockan slår 8,10 på tisdagsmorgon så vi kan åka upp på Ultraljudsmottagningen och se vad vi har för kryp som lever i magen på mig :D Det kommer bli så sjukt kul att jag tror jag dör!! 
Fast jag har en liten känsla av att det är en liten tös som bor där, men vi får se ;) Blir ju givetvis lika glad för vad det än är :) 

Nu tror jag bestämt att jag ska försöka få Erik att sluta kolla på ormar som parar sig och åka iväg på rusta eller nått. Tjodeloo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: