kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MORGONMUNCHIES

Kategori: Allmänt

Jag blir tokig på mig själv! Mår jag inte cp illa av allt ätbart så vill jag bara trycka mat tills jag hamnar i koma. Det är jättejobbigt. Från att ha ätit normala tider, normala portioner till att inte äta nånting och sen till nu när jag börjar få aptiten på morgonen men inte resten av dagen.. Det är frukt och sallad som gör mig mest sugen men ändå tar det lång tid innan jag tar mig för att göra en sallad. Det är lättare med frukt.

Som Erik säger så eggar jag ju en sak tills jag blir less på det. Nu är jag inne på nektariner till exempel. Jag har inga den här morgonen för jag åt upp en korg igår, så efter frukosten så har jag nu ätit 3 hårdbrödsmackor med tomat & ost på. Känns ju jävulskt hälsosamt att hetsäta på morgonen och vägra äta resten av dagen. TYP.

Så... vad ska man göra.. ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: