kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LINA LINA

Kategori: Allmänt

Oj himmel och plättar va luddigt det är i skallen :P Det är nog friskluften som gör mig yr :P
Nu ska Lina komma och fiska lite med mig innan jag ska äta en goo middag med la familia. Känns lugnt och skönt och stressfritt faktiskt. Är på bättre humör också. Det kanske blir en glad resa tillbaka till Umeå och kanske en glad resterande vecka? Peppar peppar!!
Annars så känns det rätt lugnt med allt. Mina hormoner är inte lika mycket i gasen och gör mig förbannad och förvirrad så det känns bra och stabilt nu.
Jag ska nog fippla lite i flickrummet, kan aldrig få för mycket gjort där. Oherre min skapare så mycket skit jag har i det lilla skrymslet ;)
Sanningen verkar ju vara lite förvriden från något håll. Vems kan man ju då undra... ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: