kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LÅNGTRÅKIGT

Kategori: Allmänt

Ja idag kommer det bli en extra lång och tråkig dag.. Undrar vad man ska hitta på.. Städa och sen knata till bunkern och ta hem lite film? Eller kolla om jag kan tvätta idag? Kanske kan tvätta städa och handla nånting gott åt darling som kommer hem IKVÄLL :( Jag får vara hela dagen själv. Usch va tråkigt.

Imorgon har vi bokat in jordgubbsplockning i Provåker, muy bien! Sen blir det att göra nånting gott och smarrigt med jordgubbar HELA VECKAN.

Har känt lite sprattel i magen också. ;) Det kittlas som till lite. Först var jag osäker men nu är jag säker på att det finns liv där inne. :)
Nu vill jag bara att den ska komma ut så jag får nånting att göra på dagarna :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: