kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KICKING AND SCREAMING

Kategori: Allmänt

Jag står inte ut i den här värmen längre! Jag tror att bebis kokar sönder inne i magen snart, sjukt illa mår jag! Jag förstår inte varför jag har börjat må lite illa nu igen, väldigt onödigt och otajmat.

I helgen blir det vännäsdagarna. Eller, marknaden ska vi knata på samt dumpa lite prylar hos "svärfar". Nu ska det här vitrinskåpet i vårt vardagsrum BORT. Jag ska nog baske mig få det beboeligt i den här lyan under tiden darling är på sin "utan-tjej" semester. Känns sjukt tråkigt och jag förstår inte hur jag ska kunna klara mig utan han i närmare 2 veckor men det är väl bara att bita ihop som vanligt. Han är ju inte död lixom, bara långt borta.
Under den tiden kommer jag att dona på här hemma, åka till mamma och hjälpa henne med huset. Om syster yster kommit hem från Ullared ska jag pjollra på lite med Kevin.
Jag kommer ha mängder att göra.. Eller, jag intalar mig själv det i alla fall :P

Det hände en liten trevlig sak för mig i morse också, säger inte vad men jag kan i alla fall vara superglad hela dagen. :)

Nu kanske jag ska gå igenom alla papper och dona på lite. Va lite sugen på att läsa min ADHD utredning igen, hade nämligen mappen med dom papperna i den stora mappen där alla andra viktiga papper är. Great success!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: