kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KÄRNFRI

Kategori: Allmänt

Solokvistarna ikväll är jag och Vivve. Våra regeringar drog iväg till Malå av alla ställen, på en liten fisketur. Hoppas dom tappar intresset fort och skyndar sig hem till sina gravida kvinnor igen ;)

Vi sitter och festar på kärnfri melon och popcorn samt citronvatten för himmel så törstiga vi är idag! Varmluft se oj oj! Imorgon ska det tydligen bli ännu varmare så vi får väl se om krypet överlever värmen eller om jag kokar sönder han/hon i bubblan som den ligger i :P

Jag har skrivit en liten att-göra lista till mig själv som jag måste börja följa. Det kommer nog resultera i gladare Madde och det är bra mycket trevligare än deprimerade Madde right?
Jag ska börja imorgon med mina förändringar ;) Heja heja!!

Annars får ni ha en så trevlig kväll, det har vi i af för nu är det En Prinsessas Dagbok som står på tur i filmlistan ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: