kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HOME ALONE

Kategori: Allmänt

Japp.. Nu sitt man på solokvisten, fast inte i mitt eget hem. Nej nej. Jag har tagit på mig rollen som barnvakt hos Darlings bästa bud Johnny så här sitter jag ensam i mörkret och väntar på att buspojkarna ska komma hem från krogen. Jag har ju inte ett så ansträngande uppdrag. Det är bara att sitta här så att dom inte är ensamma OM dom skulle vakna, småpojkarna jag passar. Men det är nog ingen fara. Med lite tur kanske jag får mig en timmes sömn innan dom kommer tillbaka så jag inte blir alltför trött när jag ska upp lite tidigare och plugga imorgon.

Tänkte försöka ta mitt feta dallriga gravidarsle på gymmet också. Springa lite och få lite svett i ansiktet, för believe me girls- its so good for you skin!!

Sååå... jag undrar hur många onödiga inlägg jag kommer att terrorisera min kärleksblogg med innan jag smäller av pga utmattning?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: