kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HAPPY HAPPY

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen gjort bort ShA provet, fan va bra det gick!
Nu har jag ett nytt mål dock, och det kräver extremt mycket plugg och mest troligt plugg hela helgen. Jag ska försöka satsa på slutprov i SvB på fredag nästa vecka. Recensionen och analysen gör jag idag och jag har redan börjat spåna på uppsatsen jag ska skriva. Har hämtat ut texthäftet man ska ha till provet och jag har dessutom förberett vad jag ska hålla ett 5-minuters föredrag om. Nu hoppas jag att jag har orken och motivationen till att fortsätta i samma plugghäst stil som jag hittills gjrort. Detta kommer dock att kräva att jag fortfarande inte svarar i telefon, inga sms och inga samtal för nu jävlar ska jag göra klar det här. Det kommer då innebära att jag ligger före i hela kursen samt att jag kan börja tidigare på Naturkunskapen och fgörhoppningsvis ligga före i den också. Där lär jag behöva mer tid på mig.

Nu känns allting bra. Jag har som kommit till freds med mig själv. Känns bra att vara lite mullig och gullig, känns bra att jag hade bättre aptit igår än vad jag haft på flera veckor. Det känns superbra att jag har Erik med mig i allt detta växande om magen och det känns så himla fint att vi är inne i Juli månad! Det betyder ultraljud när Erik fått semester och då får vi äntligen se vad vi får för liten krabat hos oss om ett par månader :D
Ingen är gladare än jag!

Nu ska jag fortsätta läsa bok och sola lite, sen blir det att göra sista delen på SvB. Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: