kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

GRÅTEN I HALSEN

Kategori: Allmänt

Ja det är inge trevligt att vakna upp med gråten i halsen efter en natt med ohyggliga drömmar. Uschanimej!
Jag tror jag måste börja kliva upp tidigare så jag inte behöver lida av det ;)
Darling ligger och snussar fortfarande, han har ju sin absolujt första semesterdag så han kan få ligga bäst han vill! När han känner för att vakna ska jag komma in med lite frukost på sängen och morgonmysa med  han innan jag ska klä mig och dra iväg på mina äventyr. Har en del plugg samt ärenden att uträtta så då får han lite ensamtid :)

Imorgon bär det av mot Ultraljudsmottagningen. Jag är såååååå nervöööös! Jag hoppas jag inte har dödat bebis med all solning och jag hoppas den vill visa sig så jag får börja fixa med kläder och inredning ;) Det kommer bli så skoj för båda två! VI har längtat så mycket till morgondagen. :) Eller jag kanske har längtat mest men det är nog bara för att jag inte har haft något annat att se fram emot på väldigt länge! Det ska bli intressant att se vilken vecka jag är i också. Imorgon blir det ju antingen, 18, 19 eller 20 hela.. :P

Åh va kul åh va kul!! :)
Näpp! Nu är vi hungriga! Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: