kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FÖRARGAD

Kategori: Allmänt

Det här har varit en konstig vecka för mig. Mina hormoner är i taket och tårarna sprutar i timmar.. Vad ska man göra då? Jo, man drar ner på stan med Vivve och Kim på fredagkväll och myser och skrattar på en fin uteservering, folk trodde nog att vi va fullast på bygget trots att alla va spiknykter. KUL iaf :D
Sen nu har jag hämtat hit lite mer kläder som jag ska packa upp och sen är det väl bara att börja knoppa in.

Min morgondag kommer att bestå av fotboll, Dam VM, och sen vet jag inte riktigt? Söndag blir i alla fall marknad i bjuris, fuck yeah :P

Men det jag längtar allra mest till är min älskling som ska komma hem från sitt galejj med muskeltöserna ;)
Jag är så hemmakär och Erik-kär att jag vissa dagar tror att jag ska gå spricka! Av att jag är Erik-kär alltså :)

Nä, jag har ju redan sminket på och håret fixat, kanske ska jag ta lite ego bilder och se om jag kan få känna mig lite fin jag också. Med mina hormoner lär jag ju, som vanligt, bli missnöjd men vi ser väl. Farewell :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: