kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FINA FISKEN

Kategori: Allmänt

Det är så roligt att livet i magen lever! Det sprattlar som om man hade nån liten diskus eller guppie där inne ;) Mys!

Det har varit en turbulent helg, hormoniskt sett i af. Det jobbiga med dessa hormoner är inte att jag blir sur och förbannad, det är precis raka motsatsen: jag blir ledsen och deprimerad.
Känns ju inte så jävla roligt faktiskt. Vill ju inte gå omkring och hänga läpp när det bästa som hänt mig bor i magen. Känns ju lite dumt mot min stackars karl också. Han har det inte lätt gubben.

Sen är det ju givetvis massa andra saker som händer men det delar jag inte med mig av till er först i alla fall.

Dagen har börjat trött och seg och om jag känner mig själv rätt denna måndag så blir det inte många knop idag. Jag ska slänga iväg ett bord, städa men inte torka golven för Vivve har min skurhink. Så smutsigt golv men rena resterande ytor får det bli. Sen ska jag försöka fundera ut middagen, vet inte riktigt vad som ska  bjus på.
Min aptit är ju som vanligt, helt gone, men jag måste ju äta ändå.. Kanske korv och potatis? Är det nånting jag är barnsligt förtjust i, och ännu mer nu, så är det kolhydratsfällan potatisar! MUMS! Nypären med salt och smör, helst på macka. GO J*VLA GO GO !! ;)

Näe, nu ska jag göra nått mitt utseende, ser ju ut som nån hämtat upp mig från soptippen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: