kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

DUNDER

Kategori: Allmänt

Igår var en dag utan telefon, bara min älskade Erik var i centrum. Hur underbart som helst! ;)
Idag blir det fortfarande ingen telefon, eller jo, jag ska ringa hyresvärden och sen ska jag bara plugga. Har massa att göra.
Efter det ska jag ta hand om min älskade älskling som har jobbat sen 6 imorse.

Måste åka förbi bunkern och kolla om jag fått hem arb.givarintyget så att jag kan skicka in för a-kassan, har fan inte en spänn kvar! Det är dyrt att leva på existens minimum. Har sökt massa jobb nu på morgonkvisten så jag hoppas jag får nått snart. Vill ju få lite extra klirr i kassan. Det här börjar bli olidligt att vara extremfattig.

Annars så går jag in i en ny vecka imorgon, men vilken är ju fortfarande frågan.. Ingen som vet ingen som vet.

Bye bye, nu ska jag sula tag i Samhällsboken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: