kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BORTSKÄMD

Kategori: Allmänt

Jag vet att ibland, eller.. Rätt ofta nu för tiden iaf, så klagar jag på både det ena och andra. Jag blir deprimerad över diverse beteenden och allmänt lättstött och det är väl mest för att allt blir så personligt och överdrivet med ett par extra miljarders hormoner i kroppen.
Men då finns det dagar, sånna som denna, som toppar ALLT negativt nånsin!

Kvällen ikväll har varit perfekt. Jag har haft det helt underbart bra och utan min älskade älskade Erik så hade jag inte haft det så. Han är det bästa som finns i hela världen! Ingen kan få mig att må lika bra som han <3

Nu är jag hemma efter en ståhej-dag och ska äntligen få sluta ögonen och vila gamm.tjock.kroppen, och darling är ute på galej. Imorgon är det vännäsmarknad och sen blir det banne mig soffläge för mig då det är fotboll, och älskling kommer väl vila ögonen, det kommer han garanterat behöva.

Se så, gå och lägg sig nu :)

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: