kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BLOCKET JUNKIES

Kategori: Allmänt

Jag älskar blocket! Det finns så mycket fint där! Nu, eller igår så införskaffade vi oss världens finaste lampor som vi satt upp i kök och vardagsrum. MUY BIEN! Nu börjar saker och ting komma på plats, bara babbyrummet kvar ;)
Ha hittat massa fina babysaker, alltså spjälsäng och babygym främst, på blocket också men vi får se. Än är det inte dags för inredning :)
Nu är jag hos mamma i Bjurholm/agnäs. Ska städa ut mitt flickrum och ge bort kläder till Röda Korset samt äta en suverän mamma-middag och njuta av friheten här ute på landet innan det är dags för jag och Miranda att vända hem mot staden och dess orena luft och bullriga gator.
Näe, jag gillar stan men idag är det en allmänt tvärtemot dag så jag känner inte för att åka hem ikväll..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: