kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BARNVAGN

Kategori: Allmänt

Jag var först helt säker på att jag ville ha en Emmaljunga, helst en svart & grå kombi. Men nu när jag har kollat runt lite, bla på blocket för jag tänkte köpa en begagnad, så har jag blivit lite förtjust i Teutonia & Brios fina kombivagnar. Jag vet inte längre vad jag vill ha! Nån hjälp kanske?

Med tanke på att vi bor på andra våningen utan hiss så är det mest praktiskt att ha en kombivagn och helst vill jag ju inte  ha en mjuklyft men det går ju att byta ut iofs men det känns inte så säkert bara.

Ja, vilket mörker :P Det börjar vankas inredning i rummet snart. Vi får snart njuta av en semeservecka tillsammans och då blir det att packa ut och packa ihop pappa Mickes rum för nu ska vi göra plats åt bebis!! :)
Jag har redan bestämt på ett ungefär hur jag vill inreda, ;) Det kommer bli så fint och framför allt praktiskt!!! :)

Kommentarer

  • Lina säger:

    Älskade, söta, rara, vän, ledsen över att behöva göra dig besviken, men..... NEJ!

    Inga bullar i ugnen här, här bakas ingenting! :)

    Men hoppas allt är bra med dig och din bulle! :)

    2011-07-14 | 17:04:05
    Bloggadress: http://spanluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: