kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

AVHOPP

Kategori: Allmänt

Ja jag ska i alla fall ge upp pluggandet. Det är ändå inget som fastnar i skallen på mig så jag skiter i det och ger upp istället. Jag blir så less att man är så  jävla korkad. Typiskt för blondiner.

Igår var det tisdag, vilket betyder att vi antingen gått, 16, 17 eller 18  hela veckor. Sjukt drygt att ha PCO, man vet ju inte hur länge man varit gravid men med tanke på att det har sprattlat till ett par gånger så känns det i alla fall som om att jag gått minst 16 veckor i alla fall, eller vad tros?


Jävla jobbig dag idag. Känns fan bara skit allting. Jag tror jag ska ligga inne och hoppas på att bebe sparkar igen, då kanske humöret åker upp lite.
Tänkte åka till Kim och plugga men jag känner mig så handlingsförlamad och nere nu så jag skiter i allt och bänkar tjockarslet framför teven.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: