kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ÄLSKLING

Kategori: Allmänt

Ja igår blev en lat dag för bloggandet. Idag blir det nog inte mycket bättre för det är ju sol ute!! :)

Igår hade vi skoj med kubb, beachvolley, underbart sällskap samt BBQ buffé på Sjöbris. MUMS! Jag åt kött för hela året I tell you ;)

Imorgon blir det Lycksele för oss tillsammans med ett par ungar och en pappa till dom, så det kan bli intressant. Känns lite jobbigt att behöva gå bland folk om det ska vara sånt här gooväder, men vi ser väl.

Bebis har det nog bra i magen. Jag känner inte om han/hon lever men enligt UL så gjorde den ju det så nu väntar jag bara på att det ska börja sparkas istället för sprattlas.
Den 22/12 är det beräknat för vårt lilla kryp att titta ut men jag tror att det blir ganska exaakt på mellandagarna ;P Vi ser väl.

Näe, nu ska jag plugga inför mitt prov jag ska ha om en timme. Adjöken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: