kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

UPPESITTARE ÄR VI ALLIHOPA, ALLIHOPA...!

Kategori: Allmänt

Jag tror baske mig hela Sverige spelar Bingolotto ikväll :D Fan va mysigt!
Jag har dukat fram med chips, isvatten och godis här hemma hos oss samt tänt lite ljus så nu är det myselipys i stugan!

Bebis sprattlar och är helnöjd med läget så jag antar att det är lika bäst att sluta försöka puscha ut den och bara känna lugnet. Morgondagen är planerad så det kommer bli suveränt. Jag ser så mkt fram emot att få träffa min lilla mormor och morfar, det är nästan det jag ser fram emot mest :)

Nu inför väntan på att Bingolotto ska börja så inväntar jag även världens goaste lilla Vincent med tillhörande föräldrar, vilket alltså är Foppa & Vivve. ;)
Det ska bli julklappsbyte en snabb sväng innan dom drar iväg till huset dom ska fira jul i. Underbart underbart :)

Naglar på tossar och fingrar är målade så nu är det bara håret som ska flätas innan jag får skutta i säng. Gud se skönt att ha allt klart!

Ha en trevlig kväll före dopparedan! Adjökens!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: