kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

STILL WAITING

Kategori: Allmänt

Ingen bebis än. Är dock 9 dagar kvar men jag tror inte att den pluppar ut för än i januari. Kanske lika bra att den blir överbakad och färdiggräddad än att den ska komma ut tidigare och vara ogräddad ;) Haha, dåliga jämförelser jag har.

Har i alla fall haft rätt fullt upp. Det har varit skola, jobb och som om det inte vore nog så är man höggravid och karln är fysiskt begränsad p.ga av operationen, och vi har en lägenhet att städa ut och ta hand om i veckan. Känns väldigt jobbigt måste jag säga.
Vi har redan tagit hand om mina kläder, vilket nog var det största problemet, och nu återstår bara husgeråden egentligen. Vi har tagit småprylar också men lillsyrran ska in till lyan imorgon och plocka ihop sina saker och sen kan vi fortsätta. Jag har ju samlat på mig hur mkt prylar som helst och trots att jag tycker att jag slänger extremt mycket så är det ändå femhundrasaker kvar!
Men som sagt, sista grejerna, dvs möblerna, åker till mamma på fredag och sen ska vi bara konka upp husgerådslådorna upp på förrådet och sen har vi bara lilla städet kvar.
Det är ju en extremt öppen lägenhet så det går fort, vi är ju dessutom 5-7 st som ska hjälpas åt så tjoooo va det kommer gå undan!! :)

Slutprov på fredag har jag också och mest troligt sista jobbdagen på torsdag och sen i helgen tänkte jag faktiskt att vi skulle försöka, eller näe.. Jag tror jag satsar på nästa vecka. Vi ska handla och lagra allt som kan tänkas behövas under mina övertidsdagar, jul och allt besök man får då samt packa lite mat till bejbs bb väska.
Och sen är det soffläge för tjockisen här!!

Jahapp! Lite uppdatering och struntsnack har jag klämt in här då.. Imorgon har jag föreläsning + plugg + bakning + packning av lyan att göra så ha det gött!! Adjöken!

Kommentarer

  • Linda säger:

    jag var helt övertygad om att den dåliga uppdateringen berodde på att ni låg på bb, ack va fel jag hade :) så länge du mår bra så gör de ju inget att den blir överbakt :P

    2011-12-14 | 00:30:39
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: