kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

STILL NO ACTIVITY

Kategori: Allmänt

Ja det känns verkligen som att hjärnaktiviteten är på noll, åtminstone gällande föräldrapengs-skiten. Är fortfarande helt nollad och vet än inte vad som är bäst för vår situation. Hjälp får jag men det är dött lopp, fattar verkligen inte ett smack! Måste ju verkligen vara praktexemplet på den blondaste blondinen någonsin!

Suck. Helgen har då varit slöare än slöast. Tvätta och städa lite och plugga har jag faktiskt gjort och sen har vi bara legat i soffan. Jag tycker dock det är skönt för jag börjar känna att min svank blir svagare och svagare och humöret tryter i samband med det så lathet passar mig just nu. Känns dock jävligt skönt att det ska bli en hektiskt vecka nu igen.
Har jobb + skola imorgon, föreläsning på tisdag, jobb på onsdag, skola torsdag, baka och leta sista klapparna på fredag, hem till bjur på lördag och sen är det baske mig söndag igen! Ååh inte ska vi glömma att jah ska till BM på tisdag också! Herregud, vilket sjåå. I like!!

Har ju klampat in i vecka 38 också. Nu äntligen börjar vi närma oss ett slut, djeeeez! Fast ungen kommer nog inte komma för än januari ändå så 2 veckor utöver de 2 veckor jag har kvar i denna tjocka äckliga kropp ser jag verkligen fram emot..not.

Ja mitt humör är inte som det brukar vara, är extremt labil så svängarna är väldigt snäva för tillfället. Måste nog kanske försöka tänka på refrängen så jag får mig någon timmes sömn innan babe kommer och snarkar brevid mig så jag vaknar och måste gå och lägga mig i soffan :P hahah! Det har inte hänt så många ggr dock :P Det är oftast jag som är överkänslig.
GOO KVÄlL!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: