kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

STÄDTANT UTAN TILLBEHÖR

Kategori: Allmänt

Ja jag som skulle vara duktig tjej och storstäda idag men ack så fel det gick! Efter att ha samla tvätt, bytt sängkläder, skura badrum eller.. duscha det rättare sagt samt dammsuga och skaka av mattan i vardagsrummet så upptäckte jag att skurmoppen är helt borta! Helt plötsligt så kände någon för att ta den så nu lider jag med ett smutsigt golv här i julstöket.
Inte för att jag tänkte att julpynt hade varit fint, men det hade varit trevligt med lite renare golv bara!

Så.. Istället för att göra något mer åt det så håller jag på koka lite mexicanasoppa åt jag och gubben. Det blir myspys ikväll och med det så innebär det att IDOL kommer att ses på. Heja Moa!!
Lite ljus, julmust och en och annan karamell kommer sitta fint till programmet.

Imorgon ser jag fram emot en dag med plugg, en kväll med tvätt och en morgon av sömn. Åhej å hå så skönt det ska bli att få sova ut!
Adjöken adjö, nu är det mat på gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: