kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SISTA RACET

Kategori: Allmänt

Jag blir så irriterad!
I skolan så är det så att jag får sitta själv och skriva mina prov för att jag inte klarar av stressen, pressen och påfrestningarna med massa andra människor omkring mig. Jag blir ju fanken tokig om jag måste genomlida en föreläsning med andra, så grymt irriterande är människor för mig och är det dagar då jag ska prestera,te.x på prov så kan jag absolut inte ha med människor i närheten!
Nu helt plötsligt, sista provet innan terminslutet så har det bestämts att man tydligen måste ha rektorns godkännande att sitta ensam och skriva fastän min mentor redan har tillåtit mig det hela terminen! VAD HÄNDER?
Rektorn får man inte ens tag i och inte kursläraren heller, vafan? Nu är min dag förstörd lite för jag är irriterad och förbannad som fanken och inte hjälps det, I KNOW, men jag har lite svårt att kontrollera mitt humör för stunden.

Suck. Förstår någon mitt problem? Jag kommer få utbrott och dampa lös, sumpa chansen att prestera på det sista provet denna termin bara för att jag ska bli tvingad att sitta i nån jävla mega sal (aulan) med massa andra elever. DET GÅR INTE! Folk som gått skola med mig tidigare vet att jag kan inte skriva prov enkelt med andra, jag kan inte skriva med andra. Usch. Jag känner mig ledsen och förbannad. SKIT.

Jag ska försöka mig på att baka dessa mariannetryfflarna.. Nånting kreativt brukar kunna göra mig mindre arg och mera klartänkt så jag ställer mig i köket. Adjöken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: