kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SISTA BM

Kategori: kärlekskrypet

Jaha, allt såg fint ut idag igen.
Jag har konstigt nog gått ner i vikt trots att jag har ätit och framför allt kolhydrater men ja.. Jag vet inte varför jag krympt i vikt men tacksam är jag ju givetvis!
BT var detsamma. Mitt järnvärde var skyhögt! Eller.. det låg på 124 och dessförinnan låg jag på 105 så det låg precis som det skulle. Nu behöver jag inte mata i mig 2 Niferex om dagen, tack gode gud!
Lilla bebben låg fixerad och sparkade och kickade runt i magen som vanligt och därav hjärtljud på 135 och kurvan såg lika perfekt ut som vanligt.

SKÖNT att det är bortgjort då.
Nästa tid är 29.e och om inte bebis kommit innan, vilket den gärna får göra för min egen skull, så blir det väl att boka in ett UL då också. Jag hoppas den tänkte hålla sig inne tills januari. Den kommer ju må pyton av att få allt sist ii livet annars.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Har du bebisen legat på 135 hela tiden eller?



    Tusan gubbar att jag hade fel, maddejr borde ju komma vilken dah som helst. Eller ni kanske få va med i tidningen som västerbottens nyaste tillskott första barnet 2012 :)

    2011-12-19 | 16:12:44
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: