kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

OVER AND OUT

Kategori: Allmänt

En lång dag har snart äntligen passerat mitt liv. Jag har haft det bra ute i skogen hos mor men det tär på preggo kroppen att försöka hinna njuta av allt. Har sovit cirkus 4 timmar och hade en riktigt jobbig gårdag som till slut löste sig dock, men det tar på ändå.
Idag har jag hunnit njuta av både gröttallrikar, mammas middag och mellis. Jag brukar verkligen inte äta så mkt som jag gjort idag! Det är som godare att äta hos mammsen, det är aptitligare att alltid ha folk omkring sig.
Imorgon ska jag hem till staden igen och det blir skönt. Jag är helt knäckt och känner ingen större lust att vara vaken längre så jag ska faktiskt knoppa nu.
Tänkte se fotbollen men jag orkar verkligen inte hålla upp ögonen, är heeeeelt sluuuuuut.
Adjöken adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: