kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KÄNSLA

Kategori: Allmänt

Nu är det väl lite mer julkänslor i luften. Undrar hur länge snön stannar? En dag, max två tror jag och sen är vi tillbaka till barbacke ;)

Jag ska till skolan idag. Känns drygt som fan, skulle behöva läsa lite i boken men egentligen finns det inte så mycket att läsa om för det man ska kunna är sånt som bara ska sitta i skallen, alltså sunt förnuft, så det går inte riktigt att plugga sig till det.
Med lite tur kanske jag kan få nyttja min adhd till att göra dessa skrivuppgifter muntliga istället, jag tappar tråden alldeles för mycket för att kunna koncentrera mig på att skriva.

Annars har vi jobb att se fram emot idag och efter det blir det myspys i soffan för jag är megamega trött!!

Ha en trevlig dag! ADJÖ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: