kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

GÖR OM, GÖR RÄTT

Kategori: Allmänt

Idag ska jag testa dessa mariannetryfflar igen. Jag är ju så förtjust i tryffel och jag ville verkligen kunna göra en sats själv men sist misslyckades jag ju totalt och nu vet jag varför. Därför blir det en nny omgång idag och rätt från början ska det bli!

Det blir ingen Gävle resa för oss, bejben använder mig som anledning men egentligen är det för att han har köpt ÄNNU en ny bil och vill meka och leka med den. I cant blame him men jag måste säga att jag verkligen såg fram emot att få åka iväg och nu när det inte blir så vill jag mest inta fosterställning, som vanligt på helgerna, framför vintersporterna som alltid går.

Alla klappar är klara och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Har så jävla tråkigt. Är det ingen som kan underhålla mig? Kom med dockteatern and make me laugh! ;P

Nä, nog med gnäll för en dag. Adjöken adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: