kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FUCKED UP

Kategori: Allmänt

Åh jag blir så ledsen på mig själv. Jag hatar att jag inte kan koncentrera mig och klara av att sitta i ett rum med andra människor.. Jävla värdelös man är alltså. Helvettets jävla skit.
Med andra ord så gick det inte vägen på provet idag, det blev inget prov för min del för att den utlovade hjälpen jag brukar använda mig av var tillbaka dragen. Känns ju sådär lagomt kul att skolan promota och verkligen ger sig själv creds för att dom har möjligheten att ge dom med t.ex adhd, chansen att få göra prov på ett sätt som dom klarar av. I mitt fall är det att få sitta i enskilt klassrum, men nu såhär lämpligt inför sista kursprovet denna termin så har dom tagit tillbaka sitt löfte och tvingar alla att sitta i samma klassrum. Jävligt osmidigt och förbaskat dålig stil! Dom kan inte utlova saker om dom inte kan hålla det. Usch va less jag blir.

Det är ju mitt självförtroende och mina betyg som blir lidande! Tror ni att det är hemskt bra att få daskat i ansiktet att man är värdelös som inte klarar av att sitta bland andra människor en längre period och fokusera på ett papper med frågor? Näe.. Inte medicin för själen kan jag lova...
Usch... En lavett och fosterställning innan jag orkar packa väskan för våran Gävle resa i helgen. Adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: