kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BM

Kategori: kärlekskrypet

Jaha, inne i vecka 38 är vi nu då. Allt såg bra ut med både jag och bebis.
Är 7 kg tyngre, har fortfarande lågt och bra BT, 104/64 låg det på idag så det va ändå förvånansvärt högt med tanke på att jag brukar ligga under hundra, men det är superbra BT iaf.
Kurvan såg fin ut, följer den perfekt, är fortfanrande praktexemplet på en perfekt kurva så det känns ju bra.
Lilla bebben hade hjärtslag på 130 så jag har fortfarande svårt att avgöra om det är högt eller lågt, om det är pojke eller flicka enligt alla skrönor.
Vi ser väl när det tänkte titta ut vad könet är. Är sjukt förväntansfull och måttligt less på att vara gravid.

Humöret tryter och hormonerna är inte nådiga nu för tiden.Julmust och clementiner är mina största "cravings" just nu och svanken smärtar som vanligt efter en dags vakenhet. Är dock mkt tröttare nu, kanske beror det på järnbrist, min förkylning jag råkat dra på mig eller den sömnbrist jag lider av nu när gubben måste ligga på rygg och snarka pga operationen han nyss hade eller så är det bara lilla bebben som suger all energi och kraft ur mig på dagarna.
Men gravid är jag, och känns gör det verkligen!

Kommentarer

  • Linda säger:

    det anses väl som låg egentligen, Ilias hade aldrig hjärtljud över 140 tror jag, dom låg alltid på 136-138 typ. Min bebis ligger mellan 155-170 men jag tror de kan vara en pojke ändå



    En tjej som ska ha samtidigt som mig har också 130 i v31 men hon vet att de blir en tjej så klura på. :P



    2011-12-06 | 20:57:40
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: