kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BF+8

Kategori: Allmänt

Helsikket så sakta tiden går vissa timmar. Nu har jag iofs planer för hela dagen och kvällen känns som att det blir en rofylld kväll också så ingen stress nu inte.
Tvätt nu, städ nu, och kanske att jag ska baka lite chokladbollar som jag är så otroligt sugen på med jämna mellanrum.
Ikvälll måste jag ta itu med naglarna, ta ett välbehövt bad och göra bena lena ;) och sen blir det att fläta håret så jag kan ha vågigt på lördagsfirandet.
Låter väl som ett späckat schema?  Lagomt iaf.

Har lite problem med att fatta hur babyskyddet ska sitta i bilen också. Fattar fanken ingenting, som jag har gjort så räcker inte bältet till så jag måste rådfråga min guru Vivve när vi anländer till Bergsboda imorgon, hon kan ju allt :P

Näe, tvättstugan och sen lite mer bubbelvatten perhaps? ;)

Adjöken adjö!

Kommentarer

  • Gojj säger:

    Ja jag tror stenhårt på dem där, måste ju va bäst till kräsna små griniga bebisar, ja jag kollade blocket, inte ens begagnad va dem billiga :( Men madde du ska inte fira nyår, du ska föda barn!!!!

    2011-12-30 | 17:35:07
    Bloggadress: http://detlillaunderverket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: