kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BF+4

Kategori: Allmänt

Här sitter jag återigen, själv i väntan på att mitt lilla kärleksknytte ska anlända till den verkliga världen. Verkar dock inte som den har några planer på att komma ut det här året iaf. Känns både bra och dåligt.
Vill ha lite tid på mig att ställa mig till rätta så jag kan börja skolan den 16.e igen men samtidigt så vill jag inte att ungen ska hata mig i senare år för att den får allting sist om den skulle komma nu v s.
Nyårsnatten kan den få komma på som senast!

Jag har nu äntligen fått en skurmopp så jag kan göra rent och fint på golven här hemma! Suverän julklapp, är mycket nöjd över den! Är extremt nöjd över alla mina klappar, har fått exakt det jag ville ha.
Av Darling fick jag min Sodastreamer, ett smyckesträd, ett armbandsur och hörlurar till min mp3 och det var exakt det jag tjatat om i flera veckors tid att jag velat ha. Underbara karl! <3

Av familjen fick jag skurmopp, ny välbehövd kaffekopp med MARILYN MONROE!! SCORE!!
Sen fick jag massa badgrejor och hygienartiklar som alltid behövs, samt lite bodys, sockar till skrutten. Fick även ljus, skraplotter, presentkort, pengar och en bok att skriva i om vårt lilla knytte. Sen så fick jag en mega mega doftljus och en te-låda som kan va bra att ha om jag börjar dricka te nån gång :P Eller om vi någonsin flyttar och jag får inreda i shabby chic för det var en låda i det stuket. Sen fick jag en fotoram och barnkammarboken samt en napp-burk till skrutten.
Underbara saker! Är så himla nöjd!

Efter massa OM och MEN klarade jag ju även uppgiften att försöka hitta nånting till min älskade drömprins. Det var inte lätt men det blev bilhögtalare, en uppsättning spärrskaft med tillhörande hylsor i 34 delar, kallingar, ringar, godis och.. ja nått mer. Det var inte en lätt uppgift men nu är det över iaf :P

Nä, nu ska jag lägga upp benen innan dopet. Adjöe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: