kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BF+3

Kategori: kärlekskrypet

Jaha, ingen bebis än så länge. Lika bra, jag har inga krafter för att hålla på och krysta idag. Är så slut efter gårdagens julfirande att jag har inte ens tagit mig från sängen ÄN!
Jag funderar dock på att pallra mig till badrummet, borsta tänderna, sätta mig i badet och blattnes upp lite så jag åtminstone luktar gott och får ut tjorvet till hår jag skaffat mig på skallen.

Imorgon har vi ju dop för lilla Vincent och det måste jag samla krafter till. Hej och hå!

Jag som hade tänkt baka och städa idag, blir inget av det, är alldeles för trött och slö. Hoppas gubben kan vara så vänlig att han fixar maten idag, känner inte för att stå framför spisen men med mina kontrollbehov så kommer jag väl hamna där ändå. Suck.

Men, heja heja bebis! Du få en dag på dig att stanna och växa på dig men sen ska du baske mig ut! :P

Kommentarer

  • Linda säger:

    Den kommer nog 1 vecka över tiden :S suck här sitter jag och väntar varje dag. Fattar hur du känner dig.

    2011-12-25 | 22:38:05
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: