kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BF BF BF BF BF !!

Kategori: Allmänt

Ja idag ska det tydligen komma en bebis enligt planeringen men det verkar lite stillsamt på den fronten. He blir nog ingen bebbe för än januari, hoppas hoppas för då blir jag nog inte lika hatad i senare år. :P

Annars har jag promenix med Helene, dejt på flyget med Emelie och fika med mammsen på schemat. Givetvis är man ju redan lämnad åt sitt öde, ensam, så jag får väl "passa på att njuta" som alla människor drygt tjatar om.
Jag hatar fan att vara själv. NU när jag egentligen inte borde vara det så får jag vara själv mer än en döing i graven. JÄVLIGT TREVLIGT!
Sen när bebis kommer är det väl skitsamma, då har jag ju någon att roa mig med och spendera all min ensamma tid på.. Men här i huset har vi tydligen inte tänkt resonera likadant... SUCK.

Ha en bra dag, jag ska då ut och traska i kylan, gör detsamma vettja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: