kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BF + 2 = JULAFTON

Kategori: Allmänt

Ingen bebis men världens bästa julafton! Gud så trevligt med släkt, mat, klappar och världens finaste karl brevid mig ;) Är väldigt nöjd med allt!
Har fått världens bästa klappar, bara saker jag ville ha och jag är så otroligt chockad över att jag fått det, jag måste antingen tjatat sönder alla människor om alla miljoner saker jag vill ha eller så är folk väldigt duktig på att bara veta vad jag kan tänkas behöva :D
Underbart!

Nu är vi äntligen hemma och det är film och must som gäller. Imorgon ska jag berätta mer om klapparna och förhoppningsvis trycka ut en unge för snart börjar detta irritera mig. Haha, jag hatar sena människor och detta börjar inte så bra för våran relation :P hahah!!
Ne skämt åt slidan. Pyret kommer när pyret vill :)

Ha de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: