kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BF + 1

Kategori: kärlekskrypet

No no, ingen bebis än. Blir väl imorgon eller måndag tror jag.
Idag blir det att städa, baka, handla och slå in de sista klapparna och sen ska jag vara så lyxig med mig själv att jag ska försöka måla tånaglarna och naglarna samt ta ett skönt långt spa-bad och fläta håret i inbakade flätor så det blir lockigt och fint tills morgondagen.
Nånting måste man ju driva tid med.

Funderar på om vi ska ta lös däcken och gå och pumpa dom också så barnvagnen är redo att användas vilken dag som helst. Har dessutom packat helt klart i min BB väska, lillens och babes så de är helt klart samt att barnstolen ska monteras in i baksätet och voila! Fit for bebis! :)

Ska försöka hitta mig ett par bingolotter ikväll och sitta på uppesittarkvällen och spela med gubben. Det var faktiskt hans förslag så why not. Jag har ju inte fått göra nånting så kul med han på flera veckor nu känns det som, så gissa om jag ska njuta!
Imorgon känns det som att min karl och dom andra karlarna vi kommer vara i närheten av hos syrran i Nyåker, kommer att bosätta sig i garaget, som vanligt, så jag får väl passa på nu och ha lilla julaftonsmys med honom.

Men, trappgång blir det idag och förhoppningsvis kommer det en bebis snart också!
Ha en bra fredag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: