kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ARE YOU LEAVING

Kategori: Allmänt

Ja bebis, när lämnar du bubblan du lever i? Har du inte kommit innan julafton får du inte komma för än januari å hör sen!! :P

Idag blir det bakning och dona på här i köket. Har lix inget bättre för mig för nu är jag äntligen klar med skolan!! En termin är avklarad, gud va duktig jag känner mig!!
Imorgon ska jag leka med både Helene, Emelie och mammsen! Jag måste tigga lite skjuts av henne så jag kan köpa en absolut sista julklapp, jävligt drygt men vad gör man inte för livets kärlek <3

Ikväll är det inget Uppdrag Granskning heller.. Attans, mitt favoo program. Vad ska jag göra då? Jo, vi ska nog se Contagion. Nån som sett den? Jag tror den är awesome, allt med Matt Damon är fucking A ! ;)

Ne, mot köket men först ska vi höja volymen på spotify så jag inte känner mig så ensammen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: