kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ÅLDRING

Kategori: Allmänt

Jag ger upp med försöket att plugga och bli smartare inför morgondagens slutprov. Jag kan fanken inte plugga idag, är helt sirap i skallen.. Vet inte vad det är med mig.
Känner nu att på kvällarna är jag i princip helt offline. Kroppen är slut, huvudet är slut och all energi jag någonsin haft från min adhd är som bortblåst. SUCK.

Imorgon så får vi väl se om jag klarar av slutprovet i en sal med andra människor. Lärarjäveln går ju inte att få tag i så vad ska jag göra? Måste se om jag kan få skicka in den individuella uppgiften antingen via mejl eller om jag kan få göra den muntligt för jag klarar nog inte av att hålla mig på tråden, det blir alldeles för mycket att skriva och för lite energi att skriva, om ni förstår.

Imorgon drar vi ju dessutom till Gävle ett par dagar. Ja jag vet, osmidigt med tanke på att jag har PRICK EN VECKA KVAR till BF, meeen.. Vad fan ska vi bara sitta rätt upp och ner och vänta då eller? Näe! Jag orkar inte det. Gubben har lix tid, vi har en bil, jag har inge mer skola, inge mer jobb och allt är klappat och klart, det ända vi behöver göra är att njuta och hur gör man det bäst om inte va med la famlilia? :)

Näe, nu ska jag försöka läsa lite om organen i åldersutveckling, adjöken adjö.

Kommentarer

  • Linda säger:

    åh va spännande kanske blir en bebbe på annan ort då. Du är modig, de längsta jag tog mig var till bjurholm. :)

    2011-12-15 | 20:54:41
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: