kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

3 DAYS TO GO

Kategori: kärlekskrypet

Ja då har vi tre dagar kvar till BF. Känns konstigt.. :/ Jag vet ju att den inte kommer att komma innan torsdag och eftersom den inte kommer att göra det så får den baske mig inte komma ut för än januari :P
För dens egen skull lixom ;) 
Jag känner mig typ mer kry och fräsch än någonsin, eller idag känner jag mig så iaf. Helt tipptopp! Det är mot kvällskvisten svanken börjar värka och det blir jobbigt att hitta ett läge att vila skönt i men annars är jag hel nöjd med att vara tjock, otymplig och världens klumpigaste ;)

Idag har vi BM, om en halvtimme faktiskt så om bejben skulle med så få han skynda sig hem, annars går jag själv.
Vet att jag blivit tyngre så det känns väl sådär lagomt skoj men annars så blir det trevligt med lite sista-surr och mått nu såhär inför jul och allt :)

Sen blir det att byta storlek på mina amningsbh.ar och sen packa en liten pappa väska innan baket och plugg ska göras för dagen. Har ju dessutom tvättid idag så det blir trevligt att få lite rent och fint i säng och garderob. Får väl passa på att tvätta upp allt nu när det finns gott om tid ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: