kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

2 DAGAR KVAR

Kategori: kärlekskrypet

Ja men inte kommer det att hända mycket på barnfödarfronten här inte. Näe, jag tror det blir på julafton elller nyår bara för att jag INTE vill det. Typeliskt va? :)

Har nyss haft besök av Kimsan och vi har surrat av oss om diverse skit mellan himmel och jord, välbehövligt kan jag lova!
Nu sitter man, solo.. IGEN. Givetvis flyr gubben fältet så fort han kan, som vanligt, och ensam blir man kvar i en jävla oändlig tristess men jag är inte bitter.. NÄÄÄÄDÅÅ.
Jag ska sista minuten plugga om organen och den naturliga åldringen inför provet imorgon. Jag måste dessutom extra kolla igenom uppgiften som ska lämnas in och sen är jag fit for fight att lägga mig i sängen och mysa med mitt duntäcke som hittat hem.

Efter provet imorgon så tror jag att jag ska försöka hinna med sista svängen på stan för att byta bh.arna, det har jag inte gjort än, och sen blir det att dra iväg för att köpa en julklapp till min älskade karl. Jag hade ju köpt ett par bilhögtalare till BMW:n men lämpligt nog så har rackaren köpt en ny bil som inte behöver de där högtalarna han ville ha så det är bara att skicka tillbaka dom och köpa något nytt.. Jag tror jag vet vad jag ska köpa, hoppas bara det inte blir några förändringar nu bara..

Hur som haver.. Off I go.

Kommentarer

  • cicci säger:

    smärtan har lagt sig lite och de känns lite bättre just nu iaf :) men vi ser väl vad som händer bara inte på jul tack!

    2011-12-21 | 12:44:19
    Bloggadress: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: