kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

YOU MAKE ME SO HAPPY HAPPY HAPPY

Kategori: Allmänt

Gurgel.. Nu är det vattendränkt ute igen! Jag blir galen! Fast idag är jag på ett sånt humör att INGET och INGEN kan stoppa mig om jag har bestämt mig för att göra nått. Så jag tänker plocka fram min regnjacka och grönstövlarna och ta mig en cykeltur till gymmet för att träna lite kondition och ben tror jag. Känner att jag behöver få utlopp på ett konstruktivt vis.

Har drömt massa förfärliga drömmar, som vanligt. Men nu drömde jag om förlossningen, allt gick fint och sen när vårt lilla barn, som i drömmen var en flicka, kom ut så hann hela min kropp dra ihop sig och jag blev skelett smal och dog. JÄVLIGT KUl! Jag som redan är rädd för att ligga på BB, det här gjorde inte saken bättre!

Annars så gör jag 20 hela imorgon. Känns bra men känns ändå sjuuuuuuuuuuuuuuuukt långt bort innan det händer nå riktig action i magen på mig. Moderkakan ligger ju i framvägg så jag har inte kännt några sparkar än, bara lite fosterrörelser för ett par veckor sen. Nu är jag tillbaka på min tanke att jag ha en död bebbe i magen.
Hoppas på att mina psyko-tankar har fel och måtte det komma en liten kickspark inom nån dag annars vet jag inte vad jag gör.

Näpp.. Lite frukt och vatten, adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: