kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VINST x2

Kategori: Allmänt

Jag och Miranda såg båda Sverige matcherna ikväll, U21 och A-landslaget. Det var segstartat i U21 men till slut klev vi fram och gjorde mål så givetvis vann vi. Med andra matchen så var det så jämnt motstånd att det blev inte lika målrikt men vi spräckte nollan på övertid! Så jävla gött!! :D

Nu ska jag göra mig i ordning för la bed, och se lite av Dr.Drew rehab av B kändisar på 5.an. Jag älskar det programmet, jag älskar Dr. Drew, han har alltid bra program och han verkar så vettig.

Men nog om skitsnacket. Jag ska ta mig en joggingrunda imorgonbitti och sen tar jag med skorna till mamma för att springa lite där ute också innan vi åker ner till Övik och hälsar på världens bästa morföräldrar :D
Sen är det bara en dag kvar innan min absoluta favorit i hela världen kommer hem! Ååååh vad jag saknar min drömprins!

Ha det gött, vi hörs. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: